Monday, November 17, 2008

Superstar Karaoke @ Alamanda semakin popular.


Semasa aku tunggu wayang nak start kol 9:50 pm, aku cuba berkaraoke kat sebelah Alamanda apabila aku teringat kata2 Bambing yang meyakinkan itu. Dia cakap kat sane dah ade touch screen untuk pilih lagu. So, pasni takyah nak bongkok2 pilih lagu masing2 ok.

Sampai2 je, aku terkejut sebab block kedai Superstar Karaoke dah diextendkan untuk memuatkan demand penggemar2 karaoke di sana. Selain dari bilik karaoke yang besar dan bersih tanpa merokok dibenarkan serta pilihan snek2 dan minuman yang pelbagai, aku tertarik ngan service die yang baik dan peramah. Tapi, mahal sket sebab 1 lagu, RM 1.50. Berbaloi la jugak dengan service yang ok tu. So, sape2 yang tak penah gi lagi, aku recommendkan korang pergi mencube di sane untuk berkaraoke dengan rakan2.

No comments: