Wednesday, November 12, 2008

Cenderamata dari kayangan.

Tanpa disengajakan, aku dah buat die marah lagi. Aku terlalu obses sangat ngan blog ni sampai lupe yang die tengah stress kat rumah die. Aku tale jumpe bende2 baru ni. Mesti aku obses punye. Aku sepatutnye tenangkan die tapi aku lupe yang die sangat memerlukan aku, and i'm not there to be with her.

If you read this post baby, i want you to know that i'm so sorry. I tak bermaksud nak sakitkan hati u. Love you so much baby~



Baru2 ni die hadiahkan aku satu kraftangan yang dibuat khas untuk aku. It's so sweet. Di dalamnye terdapat ayat2 "suci" yang aku takan bace sampai la aku sangat merindui die. Aku pon ade jugak idea untuk membalas balik kraftangan yang die dah buat kat aku. Tapi, tunggu dulu ye cyg. Baik punye~

p/s : Tapi aku dah terbace satu ketas dalam botol tu, die tulis, "Jom tawen~".

3 comments:

~myranda ashikin~ said...

sunguh tomey pezen tu....sweet gile......mesti dari salmi kan....

Anonymous said...

musti laaa...
dari sape lg
nk tawen je dari stat kapel lg...
hahah

Unknown said...

ciko,dpt adiah dr sape?
bkn men lg nk kawen.haha!;p