Wednesday, November 12, 2008

Semester baru dah bermula!


Yay! Sem baru dah bermula dan aku sangat teruja skali untuk bertemu rakan2 yang lame tidak kelihatan. Aku sangat merindui kawan2 dan rase happy kalo dapat bertemu dowang. But it doesn't last long sebab aku ade paper supplementary yang kene duduki T_T. Spoil betul.

Naik sem je, orang kedua yang aku bertemu ialah Bambing. Die ngan muke selenger die buatkan aku rase happy skali berjumpe ngan beliau. Nasib bek die pon ade supp same ngan aku. So leh study skali. Si dia pon ade teman aku study. Selain itu, Si Dammit (Naim) pon ade, ngan mulut tak reti stop dia menyerikan lagi hari aku yang sangat suram dan down itu (kene study maaa).

Hari ni paper supp aku dah abes, so aku tak sabar nak hang up ngan Faruk, Koga dan Hamzi yang terkenal dengan kerenah masing2 sebab hampir sebulan aku tak jumpe diorang. Rindu pulak. Tak lupe juga yang lain, classmate aku, Aqil, Bambing, Isa dan rakan2 serumah yang lain yang menyerikan hari2 aku time aku berduka. Thanks guys! And Happy New Semester!

No comments: