Tuesday, November 11, 2008

Bile la bole beli XBox 360 ni?


Hari tu Nazrul tunjuk game XBox baru die kat Bangi time raye haritu. Peh, bes gile. Die demo kat aku ngan Syaren sket game "Gears of War" and die main. Hebat jugak Nazrul ni. Yang membuatkan aku tertarik ngan XBox ni sebab grafik die yang cun and den controller die ringan dan fit je kat tangan sesiape pon. Tak seperti PS2 aku yang ade wayer ngan beratnye lagi. Aku ngan Syaren tenganga je tengok. Kalo la satu hari nanti dapat bli, main kat Plasma 42", layan~

Kalo ikutkan perancangan memang aku ngan Syaren nak share duit beli XBox 360 selapas tengok demo dari Nazrul, tapi ade je masalah yang timbul. Tu yang buat aku tension tu. Contoh macam accident kete aku yang baru je berlaku. Pastu ngan laptop aku pulak rosak, kene baiki. Terbantut la jawabnye.

Baru2 ni, si Nazri dah bli satu yang latest. Nazrul pon ade satu. So, kitorang ingat nak bli skali. Bole la main online ngan sedara-mara. Tapi, Streamyx pulak takde kat rumah. Cane tu? Bole pulak kan pakai Dial-Up?

1 comment:

Anonymous said...

weih umah aku ader strmeyx yg kiter plan muler2..mesti korang engatkn..kn..

p/s umah aku pown ader tv 42 inci gak..dtgla..xbox letak kt umah aku..

ala cyber dkt jer..hehehe..meh2..jus tggal jer + bgla duet letrik ckit kt bapak aku..haha..kang mngamuk org tue tuh..korang bukan reti men kjap2..men cam bertapa lak..hahah..