Wednesday, November 12, 2008

Getting to be 21.


My birthday is coming soon! Hopefully this time I have time to hang up with my friends. So, adela mase nak hang up ngan kawan2 gi celebrate kat luar. Tapi birthday aku tahun ni jatuh pada hari Selasa, 2nd December. Tatau la ade ape pada hari itu. Harap2 best je.

But this year, I will be celebrating my birthday with someone special plus friends plus family! Not as before, aku celebrate ngan family je. Takde pon orang nak baling telur kat aku. (harap2 takde la).

Last year, aku celebate birthday aku kat Melaka. Faruk, koga, Hamzi dan kawan2 aku kat Melaka sume ade. Dowang blikan aku cokelat. Sebenarnye coklat tu bukan beli pon. Zul Management yang dapat hadiah, pastu bagi kat aku. So, settle untuk hadiah aku dari kawan2 untuk birthday aku tahun itu. Thanks guys! Hadiah yang aku dapat dari Mama aku ialah seutas jam tangan Fossil yang aku pakai sampai ke hari ini. Thanks ma!

Most supprisingly, last year, I've got a call from someone which is so familiar to me. It's a girl! Waktu tu aku tengah main snooker kat area2 Melaka ngan kawan2 aku yang lame tak hang up skali. That is my first time ade orang pempuan call aku malam2 and wishes me my Happy Birthday. Aku sangat terharu sampai aku tale focus kat permainan snooker aku and aku pon kalah dengan cemerlangnye. Heaheahea. Padahal tak reti main pon.

Hopefully this year, ramai kawan2 aku ade skali and bole celebrate same2. Hadiah pon mesti best punyekan. Anyway guys, don't forget bout my present ok! It's coming soon!

1 comment:

Anonymous said...

ngira pon tak reti..
2008 - 1987 = 21
sedeyh...