Tuesday, February 10, 2009

Time to get serious!

Ok, nampaknye blogger Amir Yaacob mule active dalam blog. Aha, tatau pulak musuh aku dah ade blog. So, diva terkemuka tergebu di dunia ni nak challange AAJ tu untuk teruskan aktiviti mulia die tu. Adoi, tercakap style Azwan Ali pulak. Ahaaa. Ape2 pon, teruskan perjuangan ko tu ye dik nun.

Anyway, sem baru sudah bermula. Kali ini aku berharap banyak bende2 yang best dapat aku alami dalam semester baru ni. Amin.

Semester baru ni agak perit dan burit sket sebab aku ade 6 subjek yang agak keterlaluan jugak susahnye . Aku amek 4 subject ECP di mana kebanyakan budak2 menyampah dengar subjek yang berkaitan dengan ECP termasuk aku sendiri plus 2 subject ala2 gediks gitu. Heaheahea. So, terpakse la aku membizikan diri dengan subjek2 favourite aku ni. Harap2 pointer aku naik sem ni. Tale nak malas2 da na dik nun! Amin.

Aku amat setuju sekali ngan blogger Amir Yaacob berkenaan dengan topic "Salmi makan biskut". Heaheahea. Tergamak die cite pasal ni. Ahaaa. Sebab aku ade skali time Salmi cite die makan biskut dalam kete sbb nak jaga pemakanan die. Last2~ Eheee.

Ape2 pon, sem ni aku nak tingkatkan usaha aku untuk update blog aku supaya aku setaraf dengan blogger Amir Yaacob. Wait for my coming entry yoll!

No comments: