Tuesday, February 10, 2009

Antara 5 orang yang terhodoh di dunia.

Michael Jackson

Hah, tak lain tak bukan, sape lagi kalo bukan Michael Jackson. Mamat ni pernah menjadi lagend pop dunia sewaktu die bergiat dalam bidang seni. Sape takde album die ni memang die mangkuk la. Aku start dengar dan tergile2 kan lagu mamat ni sejak dari sekolah rendah lagi. Sebab cikgu tuisyen aku ske pasang lagu mamat ni kuat2 sampai abes satu album die pasang. Dulu aku ingat die ni macam god atau malaikat sebab die banyak tolong orang susah dengan lagu2 die. Tapi dulu, aku start kenal die ngan nigger yang hitam tapi skang dah berubah banyak dah. Sebab taksub sangat ngan wajah die sampai wat pembedahan plastik. Hitam pon tak kesah dik nun, janji hidung takyah nak tuka2. Adoyai~

Marilyn Manson

Seriously, what the hell happened to this kid? Aku start kenal mamat ni time aku Alpha kat MMU melaka. Si Hamzi promote aku video clip lagu mamat ni. Macam haram... Tak caye, usha la video clip mamat ni. Tah hape yang die nak tunjukkan dalam clip die pon aku tatau. Terlalu metal sangat. Aku bukan metal ok! Ahaaa, anyway dik, jangan mekap tebal2 sangat ok! Sampai mak ko pon tak kenal mane satu anak tiri or kandung die ok.

Jocelyn Wildenstein

Adoyai, Mama Rina AF6 pon lagi cun dari die ni. Minah ni berasal dari Switzerland dan die sangat obses ngan wajah die sampai memakan kos sebanyak 4 juta US dolar. Sampaikan press2 bagi nickname "The Bride of Wildenstein," aka bakal isteri Frankenstein. Tape ape2 pon dik nun, ko takyah nak risau sebab suami ko dah supportkan untuk pembedahan ko ni. So, ko tak rugi duit.

Michael Berryman

Untuk pengetahuan korang, ni bukan makup ok. This is real. Memang sejak dilahirkan, mamat ni menghidap penyakit Hypohidrotic Ectodermal Dysplasia di mana die tidak mempunyai saraf kelenjar peluh, kuku, rambut dan juga gigi. Tapi ape2 pon, die tetap diterima berlakon dalam movie My Science Project (1985), Weird Science (1985), Armed Response (1986), Evil Spirits (1990), Star Trek: The Next Generation dan juga The X-Files. Watak yang selalu dibawa ialah watak2 orang jahat, cacat dan juga menakutkan.

DJ Qualls

Mamat ni juga mempunyai penyakit ala2 Michael Berryman yang juga dikenali sebagai Hodgkin's lymphoma, sejenis pembentukan kanser sejak berumur 14 tahun. Selepas 2 tahun pembedahan, beliau pulih dan dapat berlakon dalam movie Road Trip. Kalo korang nak tau, mamat ni dapat meneruskan pelajaran beliau di Nashville's Belmont University. Selepas itu, beliau bertheatre di theatre tempatan dan secara tidak sengaja David LaChapelle, photographer terkenal mengambil beliau sebagai model Celvin Klein dan juga Prada! Tahniah bro!

No comments: