Thursday, February 26, 2009

Hari Lowyat sedunia.

Dah 4 minggu berlalu kat MMU, aku dah buat keputusan untuk meletakkan hari Khamis sebagai hari Lowyat sedunia secara official. Entry ni aku dah usulkan kat Berita Harian supaya semua rakyat Malaysia tau yang hari khamis pada setiap minggu patut cuti untuk dowang beristirahat kat Lowyat bersama2 family dan rakan2.

This is because every Thursday in each week, aku dan kawan2 aku akan gerak pi Lowyat untuk melepak sebab waktu tu jadual kelas aku tak pack. Cuma ade 2 kelas aje. So far, we all tak planning pon nak gi mane kecuali Lowyat sahaja dan sambutan sangat menggalakkan. Setiap minggu ade je member yang nak bli barang kat Lowyat. So, kitorang amek kesempatan itu untuk round2 kat Lowyat cuci mate.

Supposely this week kitorang akan gerak pi Lowyat lagi sekali. Tapi Pop cam ade lab pulak. Spoil betul la MMU ni. Eheee. Ape2 pon, jangan sentap ok! (Tagline Talam dalam Raja Lawak 3)

1 comment:

amir yaacob said...

hahhh btoll ko g lowyat skali??
satg ade la ayat "watpe g sane?"
"aku tak g la. takde tujuan"
saks