Saturday, March 7, 2009

Wonder Baby or Wonder Girls yang paling cute?

God dammit! Ah, geramnye aku tengok budak kecik ni. Aku rase macam nak cubit2 je pipi die, pastu nak geget telinga die, idung die pastu nak bawak die jalan2 makan eskrem... Ah! Lebih2 pulak aku ni. Kang orang cakap aku ni child abuse pulak. Haha. I'm sorry~ (Tagline Amir Yaacob Raja Lawak 3).

Takde la, aku tale blah tengok kesungguhan dan gaya die menari yang sangat comel dan gedik2 ala2 macam orang dewasa. Siap lawan dance lagi ngan Wonder Girls and tunjukkan skill masing2.

So kalo u allz nak taw sejauh mane kecomelan budak ni, u allz zass video clip ni sat. Sure ketawa punya la and u allz decide sape yang paling cute ok! Pastu u allz mesti happy pastu sengeh2 macam Bambing seperti baru kuar dari toilet sebab kene julap. Enjoy ok!



Anyway, Wonder Girls pon cute jugak. Hehe.

No comments: