Tuesday, March 10, 2009

Cak Cak Cak 2009.

Huh?! Guest what? Rancangan komidi paling hayam dan retard sudah kembali lagi untuk tahun ini 2009. Aku macam tak pecaya Azwan Ali boleh kumpulkan semula geng2 Cak Cak Cak die yang lame untuk kembali menghiburkan anda semua pada setiap hari Isnin pukul 10 malam. Don't miss! (Saks, aku takan tengok).

Rancangan komidi yang disiarkan oleh Astro Ria ini merupakan usaha Azwan Ali yang kedua selepas 9 tahun Cak Cak Cak yang first pada tahun 2000. Aku ingatkan dah kene ban, rupe2 nye tak kene ban lagi. Pelakon2 komidi ni masih same, iaitu Sathiya, Elly Suriaty, Jaafar Onn, Rosnah Mat Aris dan juga Angelina Tan serta dibantu oleh Nikki dan Nubhan AF6 (kalo tak silap aku).

So, this is my review based on selepas aku tengok Cak Cak Cak Prelude after Diari Akademi Fantasia Isnin lepas. For god sake, aku kesian tengok pelakon2 dibawah arahan si Azwan Ali ni. Sebab ape, diorang terpaksa memperbodoh2kan diri masing2 dengan membuat reaksi dan eskpresi2 muke yang agak retard, which is fun but actually sampah dan tak pakai (tiru gaye Adlin Aman Ramli membebel). Except for Angelina Tan yang aku rase still ade kehormatan diri and nampak innocent dan jage kelembutan diri berbanding Rosnah Mat Aris dan juga Elly Suriaty yang hati kering. Paling aku rase tertekan sekali ialah si Jaafar Onn ni yang macam tak malu nak tunjukkan ekspresi muke die yang agak retard yang baget lucu dan disapot pulak oleh si Azwan Ali dengan tarian mangkuk die time "Lagu tema Cak Cak Cak".

Anyway, lagu tema diorang ni u allz bole practise kalo u allz rase macam boring ke, atau tension nak jawab exam dalam hall nanti sebab lagu tema Cak Cak Cak ni senang je. U allz just ulang je perkataan "Cak cak ce-ke-cak-cak-cak" banyak kali dan setiap 2 saat u allz lajukan tempo 2x sampai la u allz rase pening2, mual2 or cirit-birit ataupon suspek denggi. Kalo nak lagi best, buat satu group maximum 5 atau 6 orang, pastu buat dance2 yang retard sambil buat muke macam nak kene lempang. Haha.

1 comment:

ek|n. said...

update update wehhhh!!HAHAHA