Sunday, March 15, 2009

Kelucuan di atas banner "Save Gaza".

Bercakap tentang isu Save Gaza, u allz sudah membantu mangsa2 kejam si Israel di Gaza ni dengan memberi sedikit sumbangan atau atau sokongan? Bukan sekadar wang ringgit sahaja wahai rakan2, tetapi mental juga perlu kuat untuk memboikot barangan2 Israel untuk merencatkan kegiatan laknat mereka untuk menindas saudara seIslam dengan kita yang tidak berdaya. Bayangkan jika family kite menetap di sana seperti mane kebanyakan family2 foreigner kat MMU ni, dorang mesti sedih dengan berita kematian atau kehilangan anggota keluarga mereka.

So, persatuan kemanusiaan kat MMU telah membuat serentang banner untuk mendapatkan sokongan dan feedback student2 MMU terhadap isu Gaza ini. U allz mesti pernah nampakkan banner ni kat depan Cafe Taw kan? Aku pon tidak terlepas peluang untuk membaca setiap mesej2 dan rase ketidakpuashatian terhadap perang di Gaza. And they all are very supportive and show up their angerness.

Anyway, dalam banyak2 meseg yang penuh dengan perasaan marah, geram dan sebagainye, terselit sedikit kelucuan dan tidak kelogikan di atas banner tersebut dan aku rase takde kaitan langsung dalam usaha untuk membenteras kegiatan Israel ini. Haha. U allz zass je la k.

"I KNOW... BUT U KNOW THAT I KNOW?... BUT I KNOW ALL..."
- Agak kelam kabut jugak mamat ni punye messege.
Ape maksudnye pon aku tatau.


"SELAMAT HARI KORBAN" - Ape ko ingat skang ni
Hari Raye Korban ke? Kang aku korbankan telo ko
kasi bini ko makan baru ko tau.


"FCUK ISRAEL FROM PUTERA MAKSIAT" - Terima
kasih kepada Putera Maksiat kerana ko masih menyokong
untuk tidak kepada war dan juga Israel. Ok, gi sambung
balik wat maksiat.

No comments: