Saturday, March 7, 2009

Student kesayangan Mr. Logeswaren.

Adoi tak sangka pulak kawan aku sorang ni sanggup datang kelas lecture Loges pakai kasut semata2 tanak kene sound ngan lecturer sebab aritu kitorang disuruh pakai kasut next time lecture die. Padahal si Loges tu saje2 je nak gertak. Aku rase maybe Isa cuak kot dengar Aqil ngan Bambing kene sound haritu sebab rambut panjang ngan pakai cekak. Isa pon ikut je la cakap lecturer tu kan. Adoi~

Padahal pas kene tegur tu die la yang paling tak setuju kene pakai kasut. "Baget aku nak pakai kasut ari Jumaat sebab ade solat Jumaat. Leceh kot nak kene tuka2", kate beliau sengeh2.

Pastu jalan nak paling laju sebab takut lewat gi kelas lecture petang tadi. Sampai cam jogging pon ade aku tengok. Pastu masuk kelas pon nak berebut2 masuk dulu macam takut lecturer denda diri atas kusi pulak. Padahal tade lecturer pon dalam kelas tu. Keje nak over.

Pas 20 minit kitorang dalam kelas, Mr. Loges tak sampai2 pon dalam kelas nak mengajar. Aku tak sure la sebab ape. Isa pon cam bersedih je sebab tak dapat nak show off kat satu kelas yang die complete untuk dijadikan pelajar contoh dalam kelas. Sia2 je usaha beliau tu. Aku bace MMLS cakap die masuk hospital. Maybe kene pukul kot ngan budak2 cina yang die soh withdraw tu kot. Haha. Who knows and who cares?!


Sliper bertopengkan kasut untuk mengaburi mate Mr. Loges.

Isa (bukan nama sebenar) enggan ditemuramah
sementara Aqil usha panaz sebab Isa tak kuat iman.

No comments: