Wednesday, March 4, 2009

Takde stamina.


Malam selasa hari tu, aku men futsal satu gol pon aku tak jaringkan. Saks. Nampak sangat aku dah makin buncit dan takde stamina. Ni sume sebab dah lame tak training bola dengan rakan2 sebab "bizi" sangat. Yelah bizi, sayang sangat lemak tu kan.

Baru beberapa minit masuk gelanggang team aku Faruk, Koga, Hamzi ngan Apek Berak (aku tatau nape name die Apek Berak) dah kene tendang kuar dah. Ade je bende yang tak kene time main. Defender tade la, keeper bocor la, striker "pengkang" la dan macam2 lagi. Setiap kali kua gelanggang, setiap kali tu la Faruk akan complain performance sorang2 supaya next match akan lebih better. Die dah macam coach dah. Tapi gelap sket. Sokey, but i can deal with it.

Last2 Faruk majuk sebab asik kalah je pastu team kitorang men tanpa Faruk. Die siap bukak kasut lagi sebab dah menyampah main. Aku pulak dah tak perform pulak malam tu. So terhunggang-hanggang la kitorang men.

Balik je Cyber aku supper banyak2 sebab frust sangat. Haha, padan muke.

1 comment:

amir yaacob said...

hahahah..buncit dari dada~!!