Thursday, April 9, 2009

I'm back!

Rakan2, sorry coz dah 2 minggu aku tak update blog ni sebab time mid sem break, aku takde access internet di rumah kecuali dial-up jew. Tu pon kalo tepon umah ade. Ni wayer tepon pon adik aku buat sidai kain kat lua. Adoi~

Tambahan pula minggu seterusnya ade exam pulak. So, bertenggek la aku di meja untuk menelaah pelajaran. Menelaah ape, meleleh air liur ade la sebab bace Software Engineering. Haha!

So, antara aktiviti2 aku semasa cuti ialah:
  1. Jadi seorang bapa yang tiap2 hari bangun kol 17 (Sebab parents aku gi umrah).
  2. Jadi jaga setiap malam dengan ditemani oleh sang kure2 dalam kolam aku. Keje tiap2 malam menyalak nak makanan.
  3. Bagi makan ikan koi. Kadang2 men curah2 air kat diorang sebab boring tade kasih sayang daripada ibu bapa.
  4. Wat sapan kat adik pempuan aku before die gi sekolah. Taruk roti, pandai2 la die taruk kaya sendiri.
  5. Call orang yang tersayang. Walaupun die garang.
  6. Tengok katun South Park time stadi pastu tetido.
  7. Gado ngan adik aku.
  8. Cuci kolam.
Haha, minggu aku yang sepi disebabkan ketiadaan parents aku. Cuma ade adik aku, sang kure2, kete Savvy dan juga pencil case untuk aku survive.

No comments: