Wednesday, April 22, 2009

I'm back again!

Lame sungguh aku tidak mengupdate blog aku ni. Maybe disebabkan aku malas, banyak assignment and tade mase nak update mende2 simple dalam hidop aku.

Anyway, ade banyak je bende aku nak cite but ade je syaitan yang soh aku supaya jangan update blog, terutama nye JingBing (name baru Bambing).

Hari ni, aku kalah judi sampai tinggal 1K je dalam account aku. Jangan pikir aku judi betol2 ok. Aku judi dalam facebook je. Reality tak mungkin. Aku tak sanggup doh.

Minggu ni merupakan minggu malang aku atau minggu yang paling worst dalam sem ni. Segala maler assignment nak kene antau bagai nak gile. Pastu ade presentation Operating System lagi. Kenape lah bekas askar yang ajau aku Operating System ni? Tade kaitan ok! Sampai nak masuk kelas setiap pagi pon kene beratur dulu kat lua kelas cek barisan make sure lurus. Den pastu nyanyi lagu Negaraku. Pastu before masuk, kene cek uniform, pakai kasut tak, baju tug in tak. Haha!

Sebab Loges la (lecturer OS aku, bekas pelajar ATMA) aku kene make sure assignment aku perfect. Kalo tak nahas aku kene pisau ramboo die. Sampai nak wat report pon, aku kene amek 4 jam nak cek indent aku supaye uniform. Nak cari reference sampai 6 buku aku pinjam dari library. Punye la prejew nak wak esemen die tu.

Dah la dengan air takde kat umah, mmg susah la aku nak bersihkan diri. Ade je prob minggu ni. Sabtu ni pulak ade MUET mmg kelam kibut la jawabnye. Nasib baik la ade orang tersayang. Leh lew ngade2 ngan die. Heh.

No comments: