Thursday, April 9, 2009

Dammit! Phone aku jahanam!

Dammit! Handpon Sony aku kong la pulak. Aku tale nak charge fon aku so battery aku drain gile babi. Arini je aku tale nak angkat phone call bapak aku. Slalu kalo die call tu ade mende penting la tu. And den, pagi tadi aku tak dapat bangun pegi kelas sebab alarm phone aku tidak berfungsi. So, aku bole jadikan ianya alasan untuk tidak ke kelas. Hehe.

Pas abes je lab mesin aku pada petang itu, aku bergegas pulang untuk mendapatkan phone backup. Phone Samsung lame yang telah ditinggalkan oleh bapak aku sekian lama dan dimamah dek usia, masih bole berfungsi lagi walaupun ade sedikit masalah pixel. Tapi, alangkah malangnye, semua phone number directory aku , aku simpan dalam phone Sony aku tu.

So rakan2, kalo korang nak sms aku, sila sertakan juga nama dan juga alamat beserta 2 keping gambar berukuran passpot supaya mudah untuk aku mengenali siape yang mesej. Sekian.

No comments: